Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Garancia

Garancia

Fontos !

Bármilyen reklamációt, kérdést, visszaküldés egyeztetését emailben illetve levélben áll módunkban elfogadni. Sms-ben küldött reklamációt, számlaszámot, megjegyzést nem áll módunkban elfogadni!

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A Megrendelő (Vásárló) a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Kérjük, sérült csomagolású (doboz, bélelt boríték) terméket ne vegyél át! Amennyiben a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy a termék bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Új termék esetében – legyen szó ruháról vagy cipőről -, amennyiben a csomagolás felbontása után derül ki, hogy sérült vagy hibás, cserelehetőséget biztosítunk abban az esetben, ha a hibás termékről szóló értesítés kézhezvételekor van raktáron ugyanolyan termék. Amennyiben nincs, úgy a termék visszaérkezése után a vételárat, a termék átvizsgálása után visszautaljuk neked, vagy erre irányuló külön kérésed alapján az áru értékét levásárolhatod webáruházunkban. Kérjük ilyen probléma esetén, mindenképp jelezd nekünk az  lunagardrobe@gmail.com e-mail címen. Kérjük néhány mondatban írd le a felmerült problémát, és ha tudod dokumentáld egy mellékelt fényképpel is. Amennyiben a termék bizonyíthatóan a gyártás folyamán sérült, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket természetesen mi álljuk. Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy futárcégünkkel egyeztethessünk az áru visszavételéről. Amennyiben élsz a csere lehetőségével, a fuvardíjat csupán egyszer számítjuk fel.

Használt ruha esetében cserelehetőségre nincs mód, hiszen ezekben az esetekben egyedi termékekről van szó. Ilyenkor a ruha minőségére vonatkozó kategóriába sorolás és a termék leírásában szereplők az irányadók.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a termék állapotáról részletes és a valóságot hűen tükröző leírást adjunk, valamint, hogy a legkisebb hibát is jelezzük. Ha mégis olyan hibát találsz, ami a többszöri átvizsgálás során is elkerülte a figyelmünket, akkor ezt írd meg nekünk a lunagardrobe@gmail.com e-mail címre. Reklamációdra igyekszünk gyorsan, de legkésőbb 3 munkanapon belül reagálni, és ha a termék bizonyítottan hibás, visszafizetjük a teljes vételárat.

A termékek hajtogatásból adódó esetleges gyűrődéseiért felelősséget nem vállalunk! Ezúton szeretnénk felhívni minden kedves vásárlónk figyelmét a termékek külső-belső címkéjén található mosási tájékoztatóra, mert a mosási balesetekből adódó károkért szintén nem tudunk felelősséget vállalni.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.  www.nfh.hu  A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Postai úton kizárólag ajánlott levélként/csomagként az eredeti számlával együtt add fel a küldeményt. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Téged mint Vásárlót terhelnek, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

 

 

FONTOS!

Az értékesítő követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Megrendelő/Vásárló kártérítésre kötelezhető, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Megértésedet köszönjük. Ezért kérünk kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! Kérjük ügyelj arra is, hogy a visszaküldött termékek, doboza illetve egyéb csomagolása semmilyen formában ne sérüljön meg, mert ellenkező esetben ezt sajnos pótolnunk kell melynek költségét a vételárból le kell vonnunk. Megkérünk arra is, hogy amennyiben úgy döntesz, hogy visszaküldöd a terméket, az eredeti, címkét ne távolítsd el! Cégünkhöz történő beérkezését követően a termékek állapotát ellenőrizzük, és ha mindent rendben találtunk akkor az adott összeget maximum 30 napon belül az általad megadott bankszámlaszámra vagy visszautaljuk, vagy kérésednek megfelelően a termék(ek) árát levásárolhatod webáruházunkban. Az elállási jog kizárólag a használatba nem vett termékre vonatkozik. Ellenkezõ esetben fenntartjuk magunknak a visszavásárlás mérlegelésének jogát.

Hibás teljesítés

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényedet a Ptk-ban és a 49/2003 (VII.30) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.

Fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján érhetőek el. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.S.) számú Korm. rendelet szabályai az irányadóak. A szerződés nyelve magyar.

 

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

Kövesd nyomon a csomagod!